Одеський дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок" №73 комбінованого типу

Марсельська, 25а,
м.Одеса, 65069
тел. (482) 52−73−35
тел. (482) 52−73−36
тел-факс (482) 52−73−37
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Методичне забезпечення у 2017-2018 навчальному році:

  1. «Базовий компонент дошкільної освіти в Україні». - 2012.
  2. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина»
  3. Парціальна програма «Математична подорож» розвитку сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції дошкільників схвалена науковою Радою ООІУВ 2012
  4. Парціальна програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості» авт. Борщ Р.М., Самойлик Д.В
  5. Інструктивно-методичні рекомендації "Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році" лист МОН України від 13.06.2017 № 1/9-322
  1. «Про планування освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі. Інструктивно-методичний лист МОН України від 03.07.2009 № 1/9-455
  2. «Організація та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах». Інструктивно-методичний лист МОН України від  06.2005  № 1/9-306.
  3. «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах». Лист Міністерства освіти і науки України від  08.2005  № 1/9-431.
  4. Указ Президента України «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки»
  5. Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
  6. «Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах України». Наказ МОН України від  08.2005  № 458.
  7. Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних  закладах». Лист Міністерства освіти і науки України  від  09.2016  № 1/9-456
  8. «Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, які не відвідують дошкільні навчальні заклади». Інструктивно-методичний лист МОН України від 18.12.2000     № 1/9-510.
  9. «Підбір і використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах». Інструктивно-методичний лист МОН України від  03.2006  № 1/9/153.
  10. Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію роботи з музичного виховання в дошкільних навчальних закладах». Лист Міністерства освіти і науки України  від  09.2016  № 1/9-454

Нормативно-правові документи:

  1. Конституція України.
  2. Конвенція «Про права дитини».
  3. Закон України «Про освіту».
  4. Закон України «Про дошкільну освіту».
  5. Національна доктрина розвитку освіти.
  6. Закон України «Про охорону дитинства».
  7. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття).
  8. Закон України «Про мови».

Перелік навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки  для використання в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році лист МОН України від 13.06.2017 № 1/9-32

 

Зміст роботи

Форма

Термін

відповідальні

1

Педагогічна рада №4

1.      Підсумки оздоровлення дітей в літній період 2017 року в дошкільному закладі.

2.      Підсумки оглядово-оперативного контролю «Підготовка дошкільного закладу до нового навчального року»

3.      Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році

4.      Обговорення і затвердження плану роботи  та річних завдань педагогічного колективу на 2017-2018 навчальний рік.

5.      Затвердження програм,   розкладу занять, режиму роботи, планів спеціалістів та соціально-педагогічної роботи.

Інформація

довідка

інформація-презентація

план

розклад режим

плани спеціалістів

31.08.2017

Вихователь-методист

Завідувач

Завідувач

Вихователь-методист

Вихователь-методист

психолог

Вихователь-методист

2.

Педагогічна рада №1

1.      Трудове виховання дошкільників в процесі організованої і самостійної предметно-практичної діяльності 

2.      Праця - засіб формування предметно-практичної компетенції дітей

3.      Стан роботи в закладі щодо трудового виховання дошкільників в процесі організованої і самостійної предметно-практичної діяльності

4.      Виставка матеріалів роботи з  дітьми «Трудове виховання дошкільників»

доповідь

Інформація- презентація

Довідка

Виставка

22.11.2017

завідувач

вихователь-методист

вихователь-методист

педагоги закладу

3.

Педагогічна рада №2

1.       Формування пізнавальної активність дошкільників у процесі організованої пошуково-дослідницької діяльності

2.       Теоретичні підходи до організації пошуково-дослідницької діяльності

3.       Стан  роботи в закладі щодо формування пізнавальної активність дошкільників у процесі організованої пошуково-дослідницької діяльності

4.        «Діжка ідей» - виставка та захист матеріалів щодо проведення пошуково-дослідницької діяльності з дітьми

ІІ.  Про хід атестації.

Творчі звіти вихователів, які атестуються в поточному навчальному році.

Доповідь-презентація

Інформація

Довідка

Обмін досвідом

21.02.2018

Завідувач

вихователь-методист

вихователь-методист

педагоги закладу

Вихователі, які атестуют.

4.

Педагогічна рада №3

І. Підсумки навчально-вихованої роботи за 2017-2018 навчальний рік:

1.1.Підсумки моніторингових досліджень рівня знань, вмінь та навичок  дошкільників за освітньою програмою виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» за 2017-2018 навчальний рік

1.2.Аналіз соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у школі.

1.3.Аналіз рівня рухового розвитку дітей дошкільного віку. Підсумки     державного тестування.

1.4.Стан готовності дошкільного навчального закладу до літнього оздоровчого періоду 2018 року

1.5. Стан роботи в закладі щодо забезпечення збереження  та зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров’я дошкільників шляхом  формування основ здорового способу життя.

ІІ.  Обговорення та затвердження плану  роботи на літній оздоровчий період 2018 року, режиму дня та розкладу занять.

інформація

інформація

інформація

довідка

довідка

план

30.05.2018

вихователь-методист

практичний психолог

інструктор з фізкультури

вихователь-методист

інструктор з фізкультури

вихователь-методист

Семінари, семінари-практикуми, проблемний  семінар

1.

Семінар:

«Організація трудового виховання дошкільників»

Мета: Сприяти підвищенню фахового рівня, професійної компетентності педагогів з проблеми організації трудової діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. Створити оптимальні умови для реалізації завдань з трудового виховання у закладі.

Заняття №1

1.      Завдання програми "Дитина" щодо  трудового виховання дітей дошкільного віку.

2.      Види дитячої праці у дитячому садку.

3.      Форми організації дитячої праці у закладі.

Домашнє завдання: розробити поради, пам’ятки для батьків щодо трудового виховання дошкільників, підготувати обладнання для праці у всіх вікових групах

 

Заняття №2

1.      Організація праці на ділянці ДНЗ.

2.      Художня праця і розвиток особистості.

3.      Організація чергування у різних вікових групах

4.      Ознайомлення з професіями дорослих – рання профорієнтація.

Домашнє завдання: скласти орієнтовне планування для своєї групи у вигляді                  таблиці «Праця на тиждень» (зазначити форми організації, види праці, частоту, тривалість, число учасників)

Заняття №3

1.      Спільна робота педагогів та сім’ї з трудового виховання дошкільників (з досвіду роботи)

2.      Елементи народної педагогіки в трудовому вихованню дітей дошкільного віку.

3.      Підсумки роботи семінару.

20.09.2017

27.09.2017

04.10.2017

вихователь-методист

ПетрикН.М.

Гриньчак О.П.

Гук Н.В.

Гладій А.О.

Мирвода Т.Б.

Лєснік В.В.

2.

Постійно діючий практичний семінар

«ЛЕГО конструювання в навчально-виховному процесі»

Мета: використання LEGO-конструктора   в освітньо-виховному процесі, здійснення якісного інтелектуального, фізичного, емоційного та творчого розвитку дошкільнят через LEGO -конструювання.

Заняття

 Мешканці підводного світу.

грудень

вихователь-методист Петрик Н.М.,

Слободенюк Т.В Музика О.В,

вихователі груп

3.

Семінар-практикум  «Експериментальна діяльність з дошкільнятами»

Мета: освоєння організації дослідно-експериментальної діяльності з дітьми та її подальше активне застосування у практичній діяльності педагогів.

Заняття №1

1.      Організація і проведення експериментів з дошкільнятами. Зміст центрів експериментальної діяльності

2.      Особливості експериментування в різних вікових групах і вимоги до розвиваючого середовища.

Заняття №2

1.      Розвиток елементарних природничонаукових уявлень

2.      Основні форми організації експериментально-дослідницької діяльності дітей

Заняття №3 (практичне)

1.      "Чудеса великого світу" (експерементально-дослідницька діяльність)

2.      Презентація досвіду роботи з питання організації і проведення експериментів з дошкільнятами.

Д/З  ознайомитися:

1.    Базовий компонент дошкільної освіти в Україні (нова редакція) / наук. кер. А.Богуш. - К. : Видавництво, 2012 р.– 26 с.

2.    Бєлєнька Г. Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі».// Вихователь-методист. – 2012. № 11 – С. 4-9.

3.    Лисенко Н.В. Організація пошуково-дослідницької роботи в дитячому садку. – Київ: РУМК, 1990.

4.    Плохій З. Природа як пізнавальна цінність.// Дошкільне виховання. – 2001.– № 6. – С. 7-9.

17.01.2018

24.01.2018

31.01.2018

Музика О.В.

Гриньчак О.П.

Бєлоусова С.В.

Гук Н.В.

вихователь-методист, вихователі груп

4.

Семінар

«Професійне вигорання педагогів»

 

Семінар-практикум

«Гендерный подход в воспитательно-образовательной работе с дошкольниками»

листопад

лютий

Практичний психолог Голинська Г.С.

вихователі

Консультації

1.

Зміст

Термін

Відповідальні

Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу

Вересень

Голинська Г.С.

Інклюзивна освіта в ДНЗ

Вересень

Петрик Н.М.

Ознайомлення дітей з традиціями

та побутом українського народу

Жовтень

Гриньчак О.П.

Використання інформаційно-комунікативних

технологій в роботі з дітьми.

Листопад

Гук Н.В.

Організація ігрової діяльності дошкільників

протягом дня. Методичні поради для вихователів

Грудень

Бєлоусова С.В.

«Самоосвіта - це самостійно надбані знання»

Січень

Бабій Л.О.

Дослідницька діяльність дітей на прогулянці

Лютий

Музика О.В.

Про насильство в родині

Березень

Слободенюк Т.В

Безпека дитини в садку та в родині

Квітень

Бабенко Л.М.

 Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників?

Травень

Школьник Т.В.

.