Одеський дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок" №73 комбінованого типу

Марсельська, 25а,
м.Одеса, 65069
тел. (482) 52−73−35
тел. (482) 52−73−36
тел-факс (482) 52−73−37
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Методичне забезпечення у 2017-2018 навчальному році:

  1. «Базовий компонент дошкільної освіти в Україні». - 2012.
  2. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина»
  3. Парціальна програма «Математична подорож» розвитку сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції дошкільників схвалена науковою Радою ООІУВ 2012
  4. Парціальна програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості» авт. Борщ Р.М., Самойлик Д.В
  5. Інструктивно-методичні рекомендації "Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році" лист МОН України від 13.06.2017 № 1/9-322
  1. «Про планування освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі. Інструктивно-методичний лист МОН України від 03.07.2009 № 1/9-455
  2. «Організація та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах». Інструктивно-методичний лист МОН України від  06.2005  № 1/9-306.
  3. «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах». Лист Міністерства освіти і науки України від  08.2005  № 1/9-431.
  4. Указ Президента України «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки»
  5. Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
  6. «Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах України». Наказ МОН України від  08.2005  № 458.
  7. Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних  закладах». Лист Міністерства освіти і науки України  від  09.2016  № 1/9-456
  8. «Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, які не відвідують дошкільні навчальні заклади». Інструктивно-методичний лист МОН України від 18.12.2000     № 1/9-510.
  9. «Підбір і використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах». Інструктивно-методичний лист МОН України від  03.2006  № 1/9/153.
  10. Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію роботи з музичного виховання в дошкільних навчальних закладах». Лист Міністерства освіти і науки України  від  09.2016  № 1/9-454

Нормативно-правові документи:

  1. Конституція України.
  2. Конвенція «Про права дитини».
  3. Закон України «Про освіту».
  4. Закон України «Про дошкільну освіту».
  5. Національна доктрина розвитку освіти.
  6. Закон України «Про охорону дитинства».
  7. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття).
  8. Закон України «Про мови».

Перелік навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки  для використання в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році лист МОН України від 13.06.2017 № 1/9-32

 

Зміст роботи

Форма

Термін

відповідальні

1

Педагогічна рада №4

1.      Підсумки оздоровлення дітей в літній період 2017 року в дошкільному закладі.

2.      Підсумки оглядово-оперативного контролю «Підготовка дошкільного закладу до нового навчального року»

3.      Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році

4.      Обговорення і затвердження плану роботи  та річних завдань педагогічного колективу на 2017-2018 навчальний рік.

5.      Затвердження програм,   розкладу занять, режиму роботи, планів спеціалістів та соціально-педагогічної роботи.

Інформація

довідка

інформація-презентація

план

розклад режим

плани спеціалістів

31.08.2017

Вихователь-методист

Завідувач

Завідувач

Вихователь-методист

Вихователь-методист

психолог

Вихователь-методист

2.

Педагогічна рада №1

1.      Трудове виховання дошкільників в процесі організованої і самостійної предметно-практичної діяльності 

2.      Праця - засіб формування предметно-практичної компетенції дітей

3.      Стан роботи в закладі щодо трудового виховання дошкільників в процесі організованої і самостійної предметно-практичної діяльності

4.      Виставка матеріалів роботи з  дітьми «Трудове виховання дошкільників»

доповідь

Інформація- презентація

Довідка

Виставка

22.11.2017

завідувач

вихователь-методист

вихователь-методист

педагоги закладу

3.

Педагогічна рада №2

1.       Формування пізнавальної активність дошкільників у процесі організованої пошуково-дослідницької діяльності

2.       Теоретичні підходи до організації пошуково-дослідницької діяльності

3.       Стан  роботи в закладі щодо формування пізнавальної активність дошкільників у процесі організованої пошуково-дослідницької діяльності

4.        «Діжка ідей» - виставка та захист матеріалів щодо проведення пошуково-дослідницької діяльності з дітьми

ІІ.  Про хід атестації.

Творчі звіти вихователів, які атестуються в поточному навчальному році.

Доповідь-презентація

Інформація

Довідка

Обмін досвідом

21.02.2018

Завідувач

вихователь-методист

вихователь-методист

педагоги закладу

Вихователі, які атестуют.

4.

Педагогічна рада №3

І. Підсумки навчально-вихованої роботи за 2017-2018 навчальний рік:

1.1.Підсумки моніторингових досліджень рівня знань, вмінь та навичок  дошкільників за освітньою програмою виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» за 2017-2018 навчальний рік

1.2.Аналіз соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у школі.

1.3.Аналіз рівня рухового розвитку дітей дошкільного віку. Підсумки     державного тестування.

1.4.Стан готовності дошкільного навчального закладу до літнього оздоровчого періоду 2018 року

1.5. Стан роботи в закладі щодо забезпечення збереження  та зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров’я дошкільників шляхом  формування основ здорового способу життя.

ІІ.  Обговорення та затвердження плану  роботи на літній оздоровчий період 2018 року, режиму дня та розкладу занять.

інформація

інформація

інформація

довідка

довідка

план

30.05.2018

вихователь-методист

практичний психолог

інструктор з фізкультури

вихователь-методист

інструктор з фізкультури

вихователь-методист

Семінари, семінари-практикуми, проблемний  семінар

1.

Семінар:

«Організація трудового виховання дошкільників»

Мета: Сприяти підвищенню фахового рівня, професійної компетентності педагогів з проблеми організації трудової діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. Створити оптимальні умови для реалізації завдань з трудового виховання у закладі.

Заняття №1

1.      Завдання програми "Дитина" щодо  трудового виховання дітей дошкільного віку.

2.      Види дитячої праці у дитячому садку.

3.      Форми організації дитячої праці у закладі.

Домашнє завдання: розробити поради, пам’ятки для батьків щодо трудового виховання дошкільників, підготувати обладнання для праці у всіх вікових групах

 

Заняття №2

1.      Організація праці на ділянці ДНЗ.

2.      Художня праця і розвиток особистості.

3.      Організація чергування у різних вікових групах

4.      Ознайомлення з професіями дорослих – рання профорієнтація.

Домашнє завдання: скласти орієнтовне планування для своєї групи у вигляді                  таблиці «Праця на тиждень» (зазначити форми організації, види праці, частоту, тривалість, число учасників)

Заняття №3

1.      Спільна робота педагогів та сім’ї з трудового виховання дошкільників (з досвіду роботи)

2.      Елементи народної педагогіки в трудовому вихованню дітей дошкільного віку.

3.      Підсумки роботи семінару.

20.09.2017

27.09.2017

04.10.2017

вихователь-методист

ПетрикН.М.

Гриньчак О.П.

Гук Н.В.

Гладій А.О.

Мирвода Т.Б.

Лєснік В.В.

2.

Постійно діючий практичний семінар

«ЛЕГО конструювання в навчально-виховному процесі»

Мета: використання LEGO-конструктора   в освітньо-виховному процесі, здійснення якісного інтелектуального, фізичного, емоційного та творчого розвитку дошкільнят через LEGO -конструювання.

Заняття

 Мешканці підводного світу.

грудень

вихователь-методист Петрик Н.М.,

Слободенюк Т.В Музика О.В,

вихователі груп

3.

Семінар-практикум  «Експериментальна діяльність з дошкільнятами»

Мета: освоєння організації дослідно-експериментальної діяльності з дітьми та її подальше активне застосування у практичній діяльності педагогів.

Заняття №1

1.      Організація і проведення експериментів з дошкільнятами. Зміст центрів експериментальної діяльності

2.      Особливості експериментування в різних вікових групах і вимоги до розвиваючого середовища.

Заняття №2

1.      Розвиток елементарних природничонаукових уявлень

2.      Основні форми організації експериментально-дослідницької діяльності дітей

Заняття №3 (практичне)

1.      "Чудеса великого світу" (експерементально-дослідницька діяльність)

2.      Презентація досвіду роботи з питання організації і проведення експериментів з дошкільнятами.

Д/З  ознайомитися:

1.    Базовий компонент дошкільної освіти в Україні (нова редакція) / наук. кер. А.Богуш. - К. : Видавництво, 2012 р.– 26 с.

2.    Бєлєнька Г. Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі».// Вихователь-методист. – 2012. № 11 – С. 4-9.

3.    Лисенко Н.В. Організація пошуково-дослідницької роботи в дитячому садку. – Київ: РУМК, 1990.

4.    Плохій З. Природа як пізнавальна цінність.// Дошкільне виховання. – 2001.– № 6. – С. 7-9.

17.01.2018

24.01.2018

31.01.2018

Музика О.В.

Гриньчак О.П.

Бєлоусова С.В.

Гук Н.В.

вихователь-методист, вихователі груп

4.

Семінар

«Професійне вигорання педагогів»

 

Семінар-практикум

«Гендерный подход в воспитательно-образовательной работе с дошкольниками»

листопад

лютий

Практичний психолог Голинська Г.С.

вихователі

Консультації

1.

Зміст

Термін

Відповідальні

Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу

Вересень

Голинська Г.С.

Інклюзивна освіта в ДНЗ

Вересень

Петрик Н.М.

Ознайомлення дітей з традиціями

та побутом українського народу

Жовтень

Гриньчак О.П.

Використання інформаційно-комунікативних

технологій в роботі з дітьми.

Листопад

Гук Н.В.

Організація ігрової діяльності дошкільників

протягом дня. Методичні поради для вихователів

Грудень

Бєлоусова С.В.

«Самоосвіта - це самостійно надбані знання»

Січень

Бабій Л.О.

Дослідницька діяльність дітей на прогулянці

Лютий

Музика О.В.

Про насильство в родині

Березень

Слободенюк Т.В

Безпека дитини в садку та в родині

Квітень

Бабенко Л.М.

 Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників?

Травень

Школьник Т.В.

СИСТЕМА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ДНЗ

Актуальність проблеми підготовки висококваліфікованого, вільно мислячого, активного  вихователя на сучасному етапі у зв'язку з сучасним підходом до людини як самоцінності очевидна для всіх. Допомогти вихователю опанувати новий педагогічним мисленням, готовністю до вирішення складних завдань в системі освіти, до підвищення свого педагогічної майстерності покликана спеціально організована методична робота.

Методична робота - в дошкільному закладі - це цілісна, заснована на досягненнях науки і передового педагогічного досвіду система взаємозалежних заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вихователя і колективу в цілому.

У дошкільних закладах склалися певні форми підвищення кваліфікації вихователів, проте, між різними видами методичної роботи часто немає належної зв'язку, обліку конкретних інтересів і потреб вихователів.

Завдання завідуючої і методиста дошкільної установи полягає в тому, щоб виробити систему, знайти доступні і разом з тим ефективні методи підвищення педагогічної майстерності.

Основними критеріями ефективності методичної роботи, крім результативних показників(рівня педагогічної майстерності, активності вихователів та ін.), є характеристики самого методичного процесу:

Системність — відповідність цілей і завдань змісту та форм методичної роботи.

Мета:

- підвищення педагогічної майстерності кожного вихователя та педагогічного колективу в цілому;

- формування індивідуальних методичних систем окремих вихователів;

- освоєння нових педагогічних технологій та ін.

Завдання - це другорядна мета, що сприяють реалізації цілей. Так, для підвищення педагогічної майстерності вихователів необхідно вирішити наступні завдання:

а) виявити початковий рівень педагогічної майстерності кожного вихователя, тобто рівень його знань, педагогічних здатностей і умінь;

б) виробити у вихователів потреба в саморозвитку, самоосвіті, самовихованні;

в) розвинути гуманістичну спрямованість особистості кожного вихователя;

г) розвинути педагогічну техніку, тобто організаторські, комунікативні та інші вміння.

Зміст методичної роботи в дошкільному закладі визначається поставленими цілями і завданнями з урахуванням результатів навчально -виховного процесу, рівня педагогічної майстерності і кваліфікації вихователів, зрілості і згуртованості педагогічного колективу.

У зміст методичної роботи включаються наступні напрями: виховний, дидактичний, психологічний, фізіологічний, технічний, самоосвітній, індивідуально-методичне та ін.

Так, виховнийнапрямок передбачає підвищення кваліфікації вихователів з питань теорії і методики виховання дошкільників в умовах особистісного підходу і гуманізації виховного процесу.

Дидактичний напрямок методичної роботи включає оновлення знань вихователів з найбільш актуальних проблем, підвищення ефективності навчання дітей в ДНЗ.

Психологічнийнапрямок забезпечує підвищення кваліфікації вихователів в області загальної, вікової та педагогічної психології.

Фізіологічний напрямок передбачає з  загальної та вікової фізіології та гігієни.

Складність і різноманіття цілей і завдань методичної роботи в сучасному дошкільному закладі, універсальний характер її змісту, конкретні особливості кожного ДНЗ вимагають різноманітності методичних форм роботи з кадрами та їх оптимального сполучення між собою.

В останні роки ведуться активні пошуки нових, нетрадиційних форм методичної роботи. Однак слід зазначити, що ніякі форми роботи самі по собі, безвідносно до змісту підвищення кваліфікації педагога, не можуть гарантувати творчого підходу. Немає і не може бути поділу форм на нові і старі, сучасні і несучасні, так як кожна з них відповідає певному змісту. Будь-яка традиційна форма може бути активною, якщо грамотно побудована за змістом  та методом  і реалізує такі важливі функції, як інформаційну, орієнтовну  та  розвивальну. 

 

Технології  методичної   роботи - умови забезпечення якості освіти

Нова парадигма освіти визначає нові змістовно – ціннісні орієнтири освітнього процесу. Сьогодні завданням  навчально – виховної роботи вже є не просто надання дитині певної суми знань, а її розвиток, становлення особистості, формування мотивації до самонавчання та навичок саморозвитку, самоактуалізації.

Виховати таку особистість зуміє відповідно лише педагог, який володіє такими ж якостями.

Методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

Мета вихователя – методиста, який відповідає за організацію методичної роботи в дошкільному навчальному закладі  полягає у створенні належних умов формування особистості педагога – новатора.

Тому при плануванні методичної роботи з педагогами нашого дошкільного закладу  я виділяю такі аспекти.

Діагностичний аспект:

  • -вивчення рівня професійної компетентності педагогів;
  • -дослідження потреб педагогів у підвищенні рівня професійної майстерності;
  • -здійснення вихователями самооцінки власної методичної діяльності;
  • -оцінка педагогами результативності методичної роботи, її спрямованості на задоволення запитів педагогів, що мають різний рівень фахової підготовки та компетентності;
  • -вивчення результативності роботи методичної служби закладу.

Організаційний аспект:

  • -оптимізація структури науково – методичної роботи;
  • -науково – інформаційне та матеріально – технічне забезпечення методичної роботи;
  • -оптимізація системи управління науково - методичною роботою.

Контрольно – аналітичний аспект:

  • -аналіз рівня компетентності дошкільників;
  • -моніторинг результативності навчально – виховного процесу;
  • -моніторинг результативності науково - методичної роботи у дошкільному навчальному закладі.

Виходячи з цього, завданнями методичної служби дошкільного навчального закладу відносно окремих педагогівє:

 

  • -підвищення рівня володіння педагогічними знаннями;
  • -вивчення й використання у своїй професійній діяльності сучасних педагогічних технологій, методик, прийомів і способів успішного навчання й виховання;

  • -мотивація педагогів до інтересу, потреби у формуванні й удосконаленні вміння займатися творчою педагогічною діяльністю;
  • -підвищення рівня педагогічної майстерності, у тому числі і педагогічної гнучкості;
  • -створення умов і сприяння щодо потреби у самоосвіті;
  • -підвищення рівня психологічної готовності та інформаційної оснащеності вихователя;
  • -формування й розвиток стійких моральних і професійних поглядів і цінностей;
  • -вивчення й використання на практиці сучасних способів діагностування успішності розвитку дошкільника, форм, методів і прийомів організації серед дітей дошкільного віку саморозвитку, самореалізації, самовдосконалення;
  • -підтримка й супровід педагогів, що розробляють і реалізують авторські програми, методичні рекомендації, посібники;
  • -інформаційне забезпечення педагогів.

  Завданнями методичної служби щодо роботи з педагогічним колективом  є :

  • -узгодження понять, цінностей, вироблення єдиної педагогічної позиції;
  • -збереження й підтримка традицій, що не вичерпали себе;
  • -сприяння створенню й підтримці творчого, конструктивного педагогічного середовища;
  • -робота з батьками;
  • -організація та педагогічна й змістовна підтримка інноваційної діяльності педагогів;
  • -використання різноманітних стимулів, способів і організаційних рішень для підвищення кваліфікації педагогів;
  • -створення умов для формування, розвитку, об'єктивної оцінки й широкого використання передового педагогічного досвіду;
  • -організація, стимулювання, сприяння  суспільно-педагогічної діяльності педагогів.

Важлива умова успішної діяльності методичної служби  дошкільного навчального закладу – правильний вибір її моделі в залежності від цілей, задач і підходів, на основі яких вона створюється.

Переді мною постало питання: яка ж модель методичної роботи повинна бути у дошкільному закладі,щоб вирішити усі вищезазначені завдання?

 Відомо, що творчу особистість може виховати лише творча особистість, розвинена і нестандартна. Творчий характер закладений і в самій професії вихователя. Дії педагога щоразу не копіюють попередні, динамізм навчально – виховного процесу вимагає від нього пошуку оптимального рішення в кожній конкретній ситуації. Творчість вихователя виявляється насамперед у прагненні й  умінні постійно вдосконалювати свою майстерність, відкидати застарілі, знаходити нові, більш досконалі методи практичної реалізації вимог часу,творчо застосовувати надбання передового досвіду, досліджувати свою роботу і своїх колег.

Методична робота в дошкільному закладі є одним із засобів керівництва освітнім процесом і повинна забезпечити вирішення таких завдань, як доведення до педагогів інформації про результаті наукових досліджень в галузі педагогіки, психології теорії і методики навчання дітей, ознайомлення з новими педагогічними технологіями і методами.

Отже, модель методичної роботи в дошкільному закладі має бути спрямована не лише на вдосконалення знань, умінь і навичок педагога, а й створення умов для реалізації особистісних якостей вихователя, підвищення його професійно – особистісного саморозвитку, готовності до інновацій.

 

Як же зробити методичну роботу в дошкільному закладі дійовою і результативною?

 

По-перше, методична робота повинна носити комплексний характер і вестися за кількома напрямами:

  • -безперервне підвищення кваліфікації через систему методичних семінарів, звітів та методоб’єднань, творчих відкритих занять, самоосвіта з обраної теми.
  • -створення методичного комплексу з проблеми розвитку дітей, розробка фонду занять, дидактичного матеріалу і посібників, створення картотеки перспективного педагогічного досвіду, «банку» педагогічних ідей, оформлення кабінетів і розвиток навчально-матеріальної бази тощо.

По-друге, необхідно посилити індивідуальний підхід до педагогів у процесі методичної роботи, що вимагає враховувати досвід, інтерес, характер труднощів, психологічні особливості кожного вихователя.

 

Інтенсифікація методичної роботи означає:

  • -використання всіх тих методичних прийомів, ефективність яких уже підтверджена практикою;
  • -впровадження якісно нових і новітніх форм навчання, розроблених наукою і досвідом новаторів.

Враховуючи все це, модель методичної служби  нашого дошкільного закладу включає


 

Науково-методична проблема закладу

«Формування компетентної,  соціально зрілої, творчої особистості дитини з розвинутою пізнавальною активністю шляхом інтеграції  традиційних та інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес»

 

 

 

 

Основні річні завдання на 2018-2019 навчальний рік

 

  • Спрямувати роботу закладу на реалізацію завдань з правового виховання дошкільників, формування практичних навичок захисту прав дитини в процесі педагогічної діяльності.

 

 

  • Формувати пізнавальну активність дошкільників засобами еколого-валеологічного  виховання.

 

  • Спрямовувати  ефективну організацію фізкультурно-оздоровчої роботи на формування ціннісного ставлення та зміцнення фізичного і психічного здоров’я у дошкільників.

В закладі узагальнений досвід

роботи педагогів ОДНЗ №73:

1.

 

«Розвиток творчих здібностей дітей через ручну працю» (робота з папером)

 

Вихователь

Чабанова О.А.

    2.

    

«Екологічна освіта дітей дошкільного віку»

 

Вихователь

Щербакова Т.С.

 

    3.

       «Форми та методи взаємодії

 

       дошкільного  закладу з   батьками»

 

Вихователь-методист

Петрик Н.М.

    4.

       «Розвиток пізнавальної активності  

 дошкільнят через  експериментально-

       дослідницьку діяльність»

 

Вихователь  

Мирвода Т.Б.

 

    5.

       «Здоровий спосіб життя та

        валеологічна освіта  дошкільників»

 

 

Вихователь

Музика О.В.

    6.

        «Формування елементарних логіко-

        математичних  понять у дошкільників»    

 

Вихователь-методист

Петрик Н.М.

    7.

         «Особливості підготовки руки дитини 

          до  письма через  розвиток дрібної

           моторики  в умовах  особистісно-

           орієнтованого  навчання»

 

Вихователь

Офій Н.С.

    8.

          Проект «Школа справжніх батьків»

          (психолого-педагогічна освіта батьків)

 

 

Вихователь-методист

Петрик Н.М.

    9.

          Проект «Хороші сусіди» (наступність ланок освіти дошкільний заклад – школа)

 

Вихователь-методист

Петрик Н.М.

 

     Інноваційні  педагогічні

технології,  які використовує

      ДНЗ в практиці  роботи


1.

Технологія розвитку особистості Г. Альтшуллера.                   Теорія розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ).

Автор - Альтшуллер Г.

 

2.

Технологія фізичного виховання дітей М. Єфименка              («Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей»).

Автор -  Єфименко М.

 

3.

Методика використання схем – моделей для навчання дітей описовим розповідям. 

Автор – Ткаченко Т.

 

4.

Методика використання схем – моделей у лексико- граматичній роботі.

Автор - Крутій К.

 

5.

Методика використання схем – моделей для навчання дітей творчому розповіданню. 

Автор - Дяченко О.

 

6.

Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання

Автор - Шульга Л.

 

7.

Технологія логіко- математичного розвитку дошкільників.

Автор – Плетеницька Л., Крутій К.

 

.